جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

10 نكته براي اجاره يك ماشين مجلل براي عروسي

تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

10 نكته براي اجاره يك ماشين مجلل براي عروسي

۱۲ بازديد

اگر مي خواهيد عروسي خود را با شكوه كنيد، يك ماشين مجلل كرايه كنيد. در اينجا 10 نكته در اين خصوص براي دانستن شما وجود دارد.
اجاره ماشين مجلل مي تواند روز عروسي شما را منحصر به فرد كند. خودروهاي مجلل و لوكس يك فرم شيك و غير معمول از حمل و نقل هستند كه به شما و عروس يا داماد شما ورود باشكوه به مراسم را مي دهند.

 

Car-for-Your-Wedding

 

1. نظرات و شهرت

براي جلوگيري از ايجاد ناراحتي، يك شركت اجاره خودرو با شهرت خوب را انتخاب كنيد. براي آشنايي، شركت هاي اجاره خودرو در تهران و ديگر شهرها كه وسايل نقليه مجلل را براي كرايه ارائه مي دهند، را بررسي كنيد.
شما همچنين مي توانيد امتياز كسب و كار را بررسي كنيد. هم به صورت آنلاين و هم از شركت، وسايل نقليه و خدمات آن ديدن كنيد.

2. به سرعت رزرو خود را انجام دهيد

انتخاب و پيدا كردن شركت مناسب براي اجاره يك خودروي مجلل حائز اهميت است، سپس چند ماه قبل از مراسم عروسي آن را رزرو كنيد.

3. وضعيت خودرو

توصيه مي شود قبل از امضاي توافق نامه، وضعيت خودرو، از جمله قطعات مكانيكي و بدنه آن را بررسي كنيد. چند نكته مهم كه بايد به آن توجه كنيد شامل يك سيستم تهويه مطبوع و چراغ ها، پنجره ها و درها كه به طور ايمن نصب شده اند مي باشند.در صورتي كه زمان زيادي تا مراسم عروسي شما باقي مانده باشد، اين به شما اين امكان را مي دهد كه با چگونگي نگهداري خودرو توسط شركت آشنا شويد.

4. اجاره خودروي اضافي

به دليل فضاي محدود آن، يك ماشين مجلل تنها مي تواند زوج عروسي را در خود جاي دهد. شما ممكن است بخواهيد يك يا دو ماشين ديگر براي ساير شركت كنندگان اجاره كنيد.
همچنين، به دليل مسئوليت بالاي آن ممكن است علاقه مند به رانندگي اين خودرو نباشيد. به همين دليل اجاره خودرو  مجلل و لوكس با استخدام يك راننده حرفه اي تكميل مي شود.

5. پيش پرداخت

در صورت انتخاب خودرو مورد نظرتان، با پرداخت مبلغي خودرو را رزرو كنيد.

6. مجوز و بيمه

شركت كرايه خودرو كه بيمه ندارد، مسئوليت بزرگي را به عهده شما و خود شركت در صورت وقوع تصادف محول مي كند. براي جلوگيري از صدمات مالي، شركتي را انتخاب كنيد كه قابل اعتماد، داراي مجوز و بيمه باشد. در صورت نگران بودن، يك كپي از مجوز و بيمه درخواست كنيد، همچنين بررسي كنيد كه در حال حاضر با شركت صدور مجوز و بيمه كار مي كنند.

7. هزينه هاي اجاره اتومبيل

نقل قول: براي جلوگيري از هزينه هاي پنهان، هميشه قيمت نهايي با تمامي امكانات را درخواست كنيد. اين بايد شامل ماليات، بيمه و هزينه هاي مجوز، فصل گراني و هزينه هاي سوخت گيري باشد.
بسته هاي پيشنهادي: بسته هاي عروسي مي توانند از قيمت هاي پايين و با امكانات كم، شامل وسيله نقليه و حمل و نقل به يك مقصد و عكسبرداري آغاز شوند. انتظار مي رود براي استفاده وسيع تر از خودرو، از جمله حمل و نقل به مقصد هاي نامحدود، عكس برداري و استفاده از خودرو مي تواند افزايش يابد.
هزينه هاي راننده: شركت هاي اجاره ماشين تهران  معمولا درصدي از هزينه هاي كرايه براي راننده را پيشنهاد مي كنند. مشتريان مي توانند آن را به فاكتور اضافه كنند.

8. رنگ

اتومبيل هاي پيشنهادي در رنگ هاي مختلف مي آيند، بنابراين شما مي توانيد يكي را انتخاب كنيد كه متناسب با موضوع شما باشد. اگر ميخواهيد شركت خودروسازي نوارها و گلهايي را بر روي خودرو متناسب با رنگ خودرو نصب كند، قبل از اينكه قرارداد را امضا كنيد، اين موضوع را بررسي كنيد.

9. از رزرو مجدد اجتناب كنيد

اطمينان حاصل كنيد كه خودرو شما براي آن روز فقط براي شما رزرو شده است. اگر دو بار رزرو شود، احتمال دارد كه اگر كمي تاخير داشته باشيد، مجبور به پرداخت هزينه بيشتري باشيد.

10. تمرين خروج از ماشين

اين ممكن است به نظر احمقانه باشد، اما خوب است كه لباس عروسي خود را به تن داشته باشيد و تمرين كنيد كه چگونه از داخل ماشين خارج شويد. وسايل نقليه مجلل اشكال مختلف، اندازه و ارتفاع هاي متفاوتي در مقايسه با اتومبيل هاي مدرن دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.