سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

مزايا و فوايد برتر اجاره خودرو

تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

مزايا و فوايد برتر اجاره خودرو

۱۹ بازديد

در سناريوي كنوني ما براي اجاره ماشين با دو نوع از مردم مواجه هستيم. افرادي كه مي‌خواهند اتومبيل شخصي خود را براي سفر يا حركت از يك مكان به مكان ديگر خريداري كنند و براي سال‌ها از آن استفاده كنند. اما در طرف ديگر افرادي را مي‌بينيم كه اين گزينه را رد مي‌كنند و بنا به دلايل زيادي اجاره اتومبيل‌هاي ارزان را ترجيح مي‌دهند. فوايد اجاره خودرو به موقعيت و ترجيحات شما بستگي دارد. اگر از اجاره ماشين با راننده استفاده كنيد، مي‌توانيد در تمام وقت استراحت و يا كارهاي متعلق به شركت را تكميل كنيد

اگر به عنوان توريست و يا براي مسافرت كاري به ايران سفر كرده‌ايد و با مشكل حمل و نقل مواجه شديد، انتخاب شما چه خواهد بود؟ يا اگر براي مناسبت خود به دنبال اجاره خودرو لوكس هستيد چه خواهيد كرد؟ اين وضعيت به موقعيت و ترجيحات شما بستگي دارد. اما اگر به آن فكر كنيد متوجه خواهيد شد كه هر دو گزينه داراي مزايا و معايب مختلفي هستند.

  • اگر شما در ايران زندگي مي‌كنيد و محل زندگي شما مكاني براي پارك خودرو دارد خريد و استفاده يك ماشين شخصي گزينه‌اي مناسب براي شما مي باشد، زيرا شما مي‌توانيد هزينه‌هاي آن را پرداخت كنيد. اما اگر براي چند روز نياز به استفاده از ماشين داريد، شما بايد به دنبال اجاره خودرو باشيد، پس اين گزينه مناسب‌تري براي شما است.

 

مزايا و معايب استفاده از اجاره ماشين

 

عدم نياز به پرداخت هزينه‌هاي تعمير

هنگامي كه شما گزينه اجاره ماشين را انتخاب مي‌كنيد، بايد به دقت تمام جزئيات مربوط به خودرو را بررسي كنيد. از آنجا كه اگر شركت اجاره ماشين متوجه آسيبي شود كه قبلا توسط شما گزارش نشده است، بنابراين هزينه‌هايي را از شما براي تعميرات دريافت مي‌كنند. اگر ماشين كرايه‌اي مورد نظر شما شرايط خوبي نداشته باشد، شما مي‌توانيد اين گزينه را رد كنيد و به دنبال يك ماشين ديگر براي اجاره و يا يك شركت كرايه اتومبيل ديگر باشيد.

اما اگر شما ماشين شخصي خود را خريداري كنيد، بايد به طور منظم به منظور تعمير و نگهداري به مكانيكي برويد و پول زيادي را براي ماشين خود خرج كنيد تا ماشين را در وضعيت خوبي نگه داريد.

از دست دادن پول در حين خريد خودرو

اگر ماشين جديدي را خريداري كنيد و سپس بخواهيد آن را بفروشيد، هرگز مبلغ اوليه پرداختي خود را دريافت نمي‌كنيد و قطعا مبلغي را از دست خواهيد داد. اما اگر از يك شركت اجاره ماشين ايراني استفاده كنيد، مي‌توانيد اين مبلغ را بدون پرداخت پول اضافي بپردازيد. به اين ترتيب شما هيچ پولي را در اجاره اتومبيل از دست نخواهيد داد.

عدم نياز به پرداخت هزينه‌هاي جانبي

اگر ماشين شخصي خود را خريداري كنيد، بايد هزينه‌هاي ماليات و عوارض را به صورت سالانه به عنوان قواعد و مقررات دولتي پرداخت كنيد. اما اگر از ماشين‌هاي كرايه‌اي استفاده كنيد ديگر نيازي به پرداخت هزينه‌هاي اضافه نخواهيد داشت. بنابراين شما مي‌توانيد در پول و زمان خود صرفه جويي كنيد.

زمان استراحت

اگر ماشين شخصي خود را داشته باشيد و بخواهيد به طور منظم از دفتر كار خود به خانه رانندگي كنيد و دفتر شما در فاصله دوري قرار داشته باشد، به علت رانندگي، مشكل ترافيكي و پيدا كردن پاركينگ دچار مشكلاتي خواهيد شد. ممكن است نياز باشد وقت بيشتري را براي رسيدن به دفتر كار خود صرف كنيد..

عدم نياز به پاركينگ

اگر از ماشين خود براي اهداف كاري يا مسافرتي استفاده مي‌كنيد، ممكن است با مشكلات پاركينگ مواجه شويد. اما استفاده از خودروي كرايه‌اي در زمان و تلاش شما براي پيدا كردن پاركينگ صرفه‌جويي مي‌كند و اين كار ديگر باعث سردرد و يا پرداخت هزينه پاركينگ نمي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.