چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

نقطه عطف پورشه

تشريفات سورنا سير اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشريفاتى با بهترين كيفيت و قيمت

نقطه عطف پورشه

۱۲ بازديد

 

 

يك ميليونمين پورشه 911، خط توليد را ترك كرد

امروز در زوفن هاوزن، شماره يك ميليونمين پورشه 911، يك ماشينِ اسپرت مانند، مناسب رانندگي روزمره و نماد اصلي برند پورشه، خط توليد را ترك كرد؛ يك «كاررا-اِس» با رنگ ويژه سبز ايرلندي، به همراه ويژگي‌هاي منحصر به فرد متعددي كه دنباله رو مدل 911 اصلي در سال 1963 است.

 

اين خودروي دو درب همچنان هم مهم‌ترين مدل استراتژيك در محدوده توليد بوده و سهم بزرگي در حفظ موقعيت پورشه به عنوان يكي از سودآورترين توليدكنندگان ماشين در جهان دارد.

دكتر ولفگانگ پورشه (Wolfgang Porsche)، رئيس هيئت نظارت شركت پورشه، از روز اول بخشي از برنامه توسعه 911 بوده است: «54 سال پيش بود كه توانستم براي اولين بار در جاده گراس‌لاكنر همراه با پدرم رانندگي كنم. حس رانندگي با 911 همانقدر لذت بخش است كه در آن زمان بود.»

به همين دليل تاكيد داريم كه هنوز كه هنوز است ارزش‌هاي اصلي برند ما در 911، جلوي چشم‌هايمان قرار دارند؛ درست همانطور كه در اولين پورشه 356/1 سال 1948 بودند.

شماره يك ميليون 911، هنوز در اختيار پورشه است
پورشه 911، يك دسته‌بندي جديد ايجاد كرده و در صدر بهترين خودروهاي ورزشي قرار دارد. فقط در سال 2016، 32?365 خودرو در سراسر جهان تحويل داده شد. با اين وجود، انحصار خود را در طول يك دهه گذشته حفظ كرده و تبديل به آروزهاي خيلي‌ها شده است.

كيفيت 911 افسانه‌اي است. بيش از 70 درصد از تمام 911هايي كه تاكنون ساخته شده‌اند هنوز هم قابليت رانندگي دارند. علاوه بر اين، نام 911 را دائما مي‌توان در صدر رتبه‌بندي‌هاي كيفيت مثل “مطالعه كيفيت اوليه” از موسسه تحقيقات بازار ايالات متحده مشاهده كرد.

شهرت اسطوره‌‌اي 911، مرهون موفقيت‌هاي بي‌شمارش در موتوراسپرت است. اين خودرو هم براي جاده و هم براي شهر طراحي شده است و هيچ خودروي اسپرت ديگري از اين نظر به پاي موفقيت 911 نمي‌رسد.

برد بيش از نيمي از 30?000 مسابقه ريس كه 911 در آنها شركت كرده است، به اعتبار اين ماشين نمادين افزوده است. اين ركورد، بر تن علاقه‌مندان به موتوراسپرت خصوصي در سراسر جهان لرزه مي‌اندازد.

تمام 911ها در سايت توليد زوفن ‌هاوزن توليد مي‌شوند

پورشه هرگز از مفهوم پايه‌اي 911 اصلي منحرف نشده است. اليور بلوم (Oliver Blume)، رئيس هيئت اجرايي پورشه مي‌گويد: «اما ما در صدد پيشرفت فن‌آوري 911، تكميل و كامل كردن اين ماشين ورزشي هستيم، به همين دليل است كه يك خودروي مدرن و نوآورانه است. ما همچنين توانستيم خط توليد اين مدل را از طريق مشتقات با موفقيت گسترش دهيم.»

يكي از عوامل مهم در اين موفقيت، سايت توليدي در مقر اصلي زوفن هاوزن است كه تمام 911ها در آنجا توليد مي‌شوند. امروزه به لطف يك رويكرد توليد به پيشرفته، تمام اتومبيل‌هاي دو درب 911، 718 باكسر و 718 كيمن و مشتقات متنوع آنها در يك خط مونتاژ توليد مي‌شوند.

كاركنان مونتاژ، در حداكثر 200 وظيفه مختلف متخصص هستند و با علاقه و دانش خود آنها اطمينان حاصل مي‌كنند كه تك به تك محصولات پورشه با كيفيتي كه از اين برند انتظار مي‌رود تحويل داده شود.

ايوه هاك (Uwe Hück)، رئيس شوراي كار گروه پورشه، مي‌گويد: «موفقيت 911، بدون كاركنان منحصر به فرد پورشه غير قابل تصور است. شماره يك ميليون 911 توليد شده و مهم‌ترين نكته آن اينست كه همكاران ما آن را هم با همان وفاداري و از خودگذشتگي خودروي اوليه ساخته‌اند.»

ساخت ميشن-اي در سايت زوفن هاوزن، يك دور? جديد در پورشه آغاز شد. و پر واضح است كه اگر به دنبال موفقيت باشيم، به كاركنان بسيار متخصص و با انگيزه خود نياز خواهيم داشت. آنها اطمينان حاصل مي‌كنند كه ميشن-اي يك تجربه احساسي است، درست همانطور كه 911 بوده است و هميشه خواهد بود.

شماره يك ميليون 911 هنوز در اختيار پورشه است. و قبل از اينكه بخواهد مجموعه موزه پورشه را مزين كند، تور جهاني خود را در يك سفر جاده‌اي از هايلند اسكاتلند و اطراف نوربرگرينگ شروع كرده، سپس به ايالات متحده آمريكا، چين و فراتر از آن مي‌رود.
مجموعه اجاره خودرو سورنا سير يكي از لوكس ترين مراكز اجاره ماشين در تهران داراي لوكس ترين خودرو ها براي علاقه مندان به اجاره ماشين مي باشد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.